Neem contact op
Een bedrijf zonder telefoon
Waarom?
Wij van JK-CABLE zijn van mening dat wij onze klanten beter van dienst kunnen zijn per email of ticket. Een goede workflow Is cruciaal binnen een productie omgeving, door met tickets en e-mails te werken kunnen wij taak voor taak alles afhandelen, dit voorziet u in een beter antwoord en wij kunnen meer doen in minder tijd. Tevens word alles door middel van e-mail en ticket juist gearchiveerd wat handig is voor collega’s, tevens zijn wij hiermee instaat om problemen zichtbaar maken en het op lossen! Daarnaast is een telefonische klanten service kostbaar en tijdrovend.
Bellen jullie helemaal niet?
Geen telefonische support betekend uiteraard niet dat wij helemaal telefoon loos zijn. Als onze medewerkers vinden dat het gemakkelijker is om tijdens een bepaalde stap per telefoon te schakelen zullen zij dit zeker doen. Maar email geniet onze voorkeur. Tijdens product ontwikkelingen komen er veelal een hoop vragen aanbod, ervaring leert dat onze klanten dit per email prettiger vinden zodat ze rustiger met antwoord kunnen komen.
Hoe kan ik jullie bereiken?
Wij bieden 2 manieren;
1. Ticket. Via ons klanten portaal kunt u een ticket indienen.
2. Per email op info@jouwkabel.nl